De week van 18 februari.

Beste ouders,
Hier onder kunnen jullie alvast een kijkje nemen voor de planning van de komende week.
 
* Maandag:
- Taal: Vertellen over de vakantie + bespreken van de actua.
           Herhalen van het ankerverhaal + leren van de lettercluster ‘sch’.
           Vervolg individuele leesproef.
- Rekenen: Afstanden meten: de meter.
                  Optellingen tot 10 automatiseren.
                  Getallen tot 14.
- Schrift: Woorden met de ‘u’ schrijven.
- WO:  Thema: De tanden: herhaling + proef.
           Thema gezondheid: Kennismaking met de actieve voedingsdriehoek.
- MV: Herhalen van het tandenpoetslied.
 
* Dinsdag:
- Taal: Kennismaken met verwijswoorden.
           Stickerblad voorbije leeskern.
- Rekenen: Optellingen tot 10 automatiseren.
                   Rangorde tot 14.
- Schrift: Woorden met de ‘ui’ schrijven.
- MV: Het tandenpoetslied.
- WO: Thema gezondheid: Tussendoortjes…
 
* Woensdag:
- Taal: Nieuwe lettercluster leren: -ch / -cht.
- Rekenen: Optellingen tot 10 automatiseren.
                   Evenwijdigheid, loodrechte stand en symmetrie.
- Schrift: Woorden met de ‘uu’ schrijven.
- GO en NCZ.
 
* Donderdag:
- Taal: Kennismaken met leesvragen en weetvragen.
           Leesvragen = zoek het antwoord in de tekst.
           Denkvragen = lees de tekst en denk eens goed na.
           We kijken naar Mik.
- Rekenen: Herhaling getallenkennis en metend rekenen van sprong 7.
- Schrift: Woorden met de ‘o’ schrijven.
- GO en NCZ.
- WO: Thema gezondheid: Tussendoortjes…
- Turnen: Vergeet aub de TURNZAK niet!

* Vrijdag:
- Taal: Woorddictee.
           Nieuwe lettercluster: -ng.
- Rekenen: Herhaling van de bewerkingen van sprong 7.
                   Getallen tot 20.
- Schrift: Woorden met de ‘oo’ schrijven.
- WO: Thema gezondheid.
- ZWEMMEN: Vergeet aub de ZWEMZAK niet!
à Zit alles in de boekentas? Gelieve de werkschriftjes van taal en rekenen, de proevenmap
     en het rapport maandag terug te bezorgen! Alvast bedankt voor de moeite!


Veel groetjes,
Juf Stephanie

Geen opmerkingen:

Een reactie posten